Regulamin konkursu do MRM
Regulamin konkursu do Młodzieżowej Rady Muzeum kadencji 2024-2026
1. Organizatorem otwartego naboru do Młodzieżowej Rady Muzeum kadencji 2024-2026 (dalej: Rada) w formie konkursu (dalej: Konkurs) jest Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach, z siedzibą: ul. Kościelna 7, 34-100 Wadowice, NIP: 551-25-80-813 (dalej: Muzeum lub Organizator), adres e-mail: muzeum@domjp2.pl, tel. 33 823 35 55,
2. Zasady Konkursu określone są w poniższym dokumencie, zwanym w dalszej części Regulaminem. Regulamin zostaje podany do publicznej wiadomości poprzez stronę http://domjp2.pl.
3. Celem Konkursu jest wyłonienie członków Młodzieżowej Rady Muzeum pierwszej kadencji (2024-2026).
4. Do Konkursu mogą przystąpić uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych z województwa małopolskiego w wieku od 15 do 19 lat (dalej: Uczestnicy).
5. Warunkiem udziału w Konkursie jest akceptacja Regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych Uczestnika. Podstawą udziału Uczestnika w Konkursie jest pisemne oświadczenie Uczestnika – załącznik nr 1 do Regulaminu, lub opiekuna prawnego Uczestnika (w przypadku osób niepełnoletnich) – załącznik nr 2 do Regulaminu. Wypełnione oświadczenie musi zostać złożone wraz z pracą konkursową.
6. Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
7. Konkurs zostanie przeprowadzony w dniach od 2 do 30 września 2024 r.
8. Warunkiem udziału w Konkursie jest przesłanie w terminie do dnia 30 września 2024 r. pracy konkursowej na adres muzeum@domjp2.pl lub dostarczenie jej pocztą bądź osobiście do biura Muzeum (ul. Spadzista 8, 34-100 Wadowice). O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu pracy konkursowej do biura Muzeum.
9. Praca konkursowa musi zostać przygotowana samodzielnie przez uczestnika.
10. Praca konkursowa musi mieć charakter opisowy, w formie pracy pisemnej lub krótkiego materiału audiowizualnego obejmującego zadanie polegające na autoprezentacji Uczestnika (dalej: Zadanie konkursowe).
11. Przeprowadzenie Konkursu, w tym przygotowanie Zadania konkursowego, sprawdzanie prac konkursowych Organizator powierza Komisji Konkursowej, w składzie:
a) Magdalena Maślona;
b) Tomasz Bagiński;
c) Andrzej Wąsik;
która w terminie do 9 października 2024 r. wyłoni 5-15 Radnych. W przypadku, gdy nie będzie możliwe wyłonienie przynajmniej 5 Radnych, Młodzieżowa Rada Muzeum nie zostanie powołana.
12. Prace, które wpłyną po terminie określonym w pkt. 8, jak również prace konkursowe bez załączonego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 5, nie zostaną uwzględnione w trakcie rozpatrywania przez Komisję Konkursową.
13. Kryteriami oceny prac konkursowych będą:
a) samodzielność wykonania;
b) kreatywność;
c) zgodność z tematem;
d) oryginalne podejście do zadania;
e) poprawność stylistyczna, językowa, ortograficzna i interpunkcyjna.
14. Komisja wyłoni spośród wszystkich zgłoszonych prac konkursowych, te prace, które w jej ocenie w najwyższym stopniu oddają kryteria, o których mowa w pkt 14, a jej autorzy dają najlepszą rękojmię należytego wykonywania funkcji Radnych (dalej: Kandydacie na Radnych). Od decyzji Komisji nie przysługuje odwołanie.
15. Komisja przedstawi Kandydatów na Radnych Dyrektorowi Muzeum, który podejmuje ostateczną decyzję o wyborze do Rady. Od decyzji Dyrektora nie przysługuje odwołanie. Informacja o osobach wybranych na członków Rady pojawi się na stronie internetowej Muzeum oraz oficjalnym profilu Muzeum na portalu Facebook w dniu 9 października 2024 r. Warunkiem ostatecznego powołania do Rady będzie zawarcie z Muzeum umowy o wolontariacie na warunkach określonych i zaproponowanych przez Muzeum.
16. Administratorem danych osobowych Uczestników i opiekunów prawnych jest Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach (dane kontaktowe jak w pkt 1). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w zakresie określonym Regulaminem jest warunkiem udziału w Konkursie. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia konkursu, wyłonienia członków Rady, ogłoszenia o wynikach Konkursu i przekazaniu nagrody na warunkach określonych w Regulaminie, a także wypełnienia w tym zakresie prawnych obowiązków spoczywających na Muzeum, w oparciu o uzyskaną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO). Zasady przetwarzania danych i prawa osób, których dotyczą określa Polityka prywatności: https://domjp2.pl/polityka-prywatnosci/ oraz załącznik nr 1 i 2 do Regulaminu.
17. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego wprowadzenia do dnia zakończenia Konkursu.
18. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian Regulaminu, o czym zamieści właściwe informacje na stronie internetowej Muzeum http://domjp2.pl.
2. Zasady Konkursu określone są w poniższym dokumencie, zwanym w dalszej części Regulaminem. Regulamin zostaje podany do publicznej wiadomości poprzez stronę http://domjp2.pl.
3. Celem Konkursu jest wyłonienie członków Młodzieżowej Rady Muzeum pierwszej kadencji (2024-2026).
4. Do Konkursu mogą przystąpić uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych z województwa małopolskiego w wieku od 15 do 19 lat (dalej: Uczestnicy).
5. Warunkiem udziału w Konkursie jest akceptacja Regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych Uczestnika. Podstawą udziału Uczestnika w Konkursie jest pisemne oświadczenie Uczestnika – załącznik nr 1 do Regulaminu, lub opiekuna prawnego Uczestnika (w przypadku osób niepełnoletnich) – załącznik nr 2 do Regulaminu. Wypełnione oświadczenie musi zostać złożone wraz z pracą konkursową.
6. Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
7. Konkurs zostanie przeprowadzony w dniach od 2 do 30 września 2024 r.
8. Warunkiem udziału w Konkursie jest przesłanie w terminie do dnia 30 września 2024 r. pracy konkursowej na adres muzeum@domjp2.pl lub dostarczenie jej pocztą bądź osobiście do biura Muzeum (ul. Spadzista 8, 34-100 Wadowice). O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu pracy konkursowej do biura Muzeum.
9. Praca konkursowa musi zostać przygotowana samodzielnie przez uczestnika.
10. Praca konkursowa musi mieć charakter opisowy, w formie pracy pisemnej lub krótkiego materiału audiowizualnego obejmującego zadanie polegające na autoprezentacji Uczestnika (dalej: Zadanie konkursowe).
11. Przeprowadzenie Konkursu, w tym przygotowanie Zadania konkursowego, sprawdzanie prac konkursowych Organizator powierza Komisji Konkursowej, w składzie:
a) Magdalena Maślona;
b) Tomasz Bagiński;
c) Andrzej Wąsik;
która w terminie do 9 października 2024 r. wyłoni 5-15 Radnych. W przypadku, gdy nie będzie możliwe wyłonienie przynajmniej 5 Radnych, Młodzieżowa Rada Muzeum nie zostanie powołana.
12. Prace, które wpłyną po terminie określonym w pkt. 8, jak również prace konkursowe bez załączonego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 5, nie zostaną uwzględnione w trakcie rozpatrywania przez Komisję Konkursową.
13. Kryteriami oceny prac konkursowych będą:
a) samodzielność wykonania;
b) kreatywność;
c) zgodność z tematem;
d) oryginalne podejście do zadania;
e) poprawność stylistyczna, językowa, ortograficzna i interpunkcyjna.
14. Komisja wyłoni spośród wszystkich zgłoszonych prac konkursowych, te prace, które w jej ocenie w najwyższym stopniu oddają kryteria, o których mowa w pkt 14, a jej autorzy dają najlepszą rękojmię należytego wykonywania funkcji Radnych (dalej: Kandydacie na Radnych). Od decyzji Komisji nie przysługuje odwołanie.
15. Komisja przedstawi Kandydatów na Radnych Dyrektorowi Muzeum, który podejmuje ostateczną decyzję o wyborze do Rady. Od decyzji Dyrektora nie przysługuje odwołanie. Informacja o osobach wybranych na członków Rady pojawi się na stronie internetowej Muzeum oraz oficjalnym profilu Muzeum na portalu Facebook w dniu 9 października 2024 r. Warunkiem ostatecznego powołania do Rady będzie zawarcie z Muzeum umowy o wolontariacie na warunkach określonych i zaproponowanych przez Muzeum.
16. Administratorem danych osobowych Uczestników i opiekunów prawnych jest Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach (dane kontaktowe jak w pkt 1). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w zakresie określonym Regulaminem jest warunkiem udziału w Konkursie. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia konkursu, wyłonienia członków Rady, ogłoszenia o wynikach Konkursu i przekazaniu nagrody na warunkach określonych w Regulaminie, a także wypełnienia w tym zakresie prawnych obowiązków spoczywających na Muzeum, w oparciu o uzyskaną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO). Zasady przetwarzania danych i prawa osób, których dotyczą określa Polityka prywatności: https://domjp2.pl/polityka-prywatnosci/ oraz załącznik nr 1 i 2 do Regulaminu.
17. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego wprowadzenia do dnia zakończenia Konkursu.
18. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian Regulaminu, o czym zamieści właściwe informacje na stronie internetowej Muzeum http://domjp2.pl.